Gastvrouw / Gastheer

Zoek je een betekenisvolle baan waarin je het verschil kunt maken voor onze bewoners, bezoekers, én collega’s? Wij hebben een paar vacatures beschikbaar in ons gezellige team:

één vacature voor 14 uur en één vacature voor 18-12 uur per week

Je hoofdtaak is het werken in de restaurants van De Nieuwpoort en De Palatijn, waarbij je incidenteel het keukenteam ondersteunt. Daarnaast zul je ook werkzaam zijn op de zorgafdelingen in De Nieuwpoort. Hier bied je welzijn en begeleiding/ondersteuning aan al onze bewoners.

De diensten zijn tussen 07.30-19.30 uur, gedurende 7 dagen in de week. Je werkt om het weekend (zaterdag en zondag). Je hebt één vaste vrije dag door de week.

Wat ga je doen?

• Je ondersteunt bij het eten en drinken.
  • Je biedt individuele aandacht en ondersteuning aan de bewoners.
  • Je verricht huishoudelijke (schoonmaak)taken.
  • Je beheert de voorraden.

Jij zorgt voor NIKO

• Je hebt affiniteit met de doelgroep ouderen.
  • Je kan zowel zelfstandig werken als samenwerken met collega’s en vrijwilligers.
  • Je bent representatief, communicatief vaardig en je hebt een dienstverlenende houding.
  • Je bent authentiek en creatief en werkt vanuit onze kernwaarden.
  • Je bent flexibel inzetbaar.

NIKO zorgt voor jou

• Salaris tussen de € 2.236,57 en € 2.772,02 (functiegroep 20) bij 36 u per week.
  • Pensioenregeling via PFZW met een stabiele dekkingsgraad.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Tijdelijk contract met uitzicht op contract voor onbepaalde tijd.
  • 25 vakantiedagen (bij 36-urige werkweek, 8 uur per dag).
  • Met een grote parkeerplaats naast de deur, is er genoeg plek voor je auto. NIKO in Alkmaar is het makkelijkst bereikbaar met de fiets of de auto.
  • Extra’s binnen NIKO als gratis soep en gratis fruit zijn dagelijks aanwezig.
  • Een keuze uit je eigen secundaire voorwaarden: je hebt de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’.

We doen het samen…

Bij NIKO in Alkmaar mogen we elke dag zorgen voor 300 bewoners. NIKO is een warme zorgorganisatie met 440 medewerkers en 125 vrijwilligers. NIKO mag dan kleinschalig zijn, we hebben wel veel verschillende disciplines: eerstelijnsverblijf, somatische zorg, psychogeriatrische zorg, psychiatrische zorg én thuiszorg.

Heb jij veel zin om de ouderenzorg te komen versterken als dienstverlener? Reageer dan nu! Mail naar sollicitatie@stichtingniko.nl.

Wil je meer weten over de vacature? Neem dan contact op met Linda van Kooi (coördinator facilitair) via 06682518559 of mail je vragen naar l.van.kooi@stichtingniko.nl.

Deze vacature is intern en extern geplaatst. Acquisitie is niet gewenst.

NIKO Alkmaar - De Nieuwpoort
14-24 uur per week

* geeft vereiste velden aan