Dienstverlener (Medewerker Wonen en Welzijn)

Ben jij de enthousiaste persoon die hulp wil leveren aan onze bewoners en die een verschil wil maken in ons team? Als dienstverlener in De Palatijn kan dat. De Palatijn biedt zorg, welzijn en begeleiding aan bewoners met dementie of andere cognitieve geheugenproblematiek. In De Palatijn draait het om rust, regelmaat en routine. De dagindeling is afgestemd op het ritme en de behoeften van de bewoners.

We creëren zoveel als mogelijk, een huiselijke sfeer om zoveel mogelijk rust te brengen binnen de afdeling en de dagroutine. Er is een structuur van slapen, eten, zelfzorg en ontspanning. Saamhorigheid, kleinschaligheid, gezelligheid en een open huiskamersetting staan centraal.

Wat ga je doen?

• Bieden van individuele aandacht en ondersteuning aan de bewoners op alle afdelingen.
  • Je bereidt (en ondersteund bij) het eten en drinken.
  • Verrichtten van huishoudelijke (schoonmaak)taken.
  • Voorraadbeheer.

Jij zorgt voor NIKO

• Je hebt affiniteit met de doelgroep ouderen, psychogeriatrische bewoners.
  • Je kan zowel zelfstandig werken als samenwerken met collega’s, familie en vrijwilligers.
  • Je bent representatief, communicatief vaardig en je hebt een dienstverlenende houding.
  • Je bent authentiek en werkt vanuit onze kernwaarden.
  • Je bent flexibel inzetbaar.
  • Je werkt om het weekend.

NIKO zorgt voor jou

• Een salaris tussen de € 2.236,57 en € 2.772,02 (functiegroep 20) bij 36 u per week.
  • Pensioenregeling via PFZW met een stabiele dekkingsgraad.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Parttime dienstverband van gemiddeld 18-24 uur per week.
  • Tijdelijk contract met uitzicht op contract voor onbepaalde tijd.
  • 25 vakantiedagen (bij 36-urige werkweek, 8 uur per dag).
  • Met een grote parkeerplaats naast de deur, is er genoeg plek voor je auto. NIKO in Alkmaar is het makkelijkst bereikbaar met de fiets of de auto.
  • Extra’s binnen NIKO als gratis soep en gratis fruit zijn dagelijks aanwezig.
  • Een keuze uit je eigen secundaire voorwaarden: je hebt de mogelijkheid tot het aanschaffen van een (elektrische) fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’.

We doen het samen…
Bij NIKO in Alkmaar mogen we elke dag zorgen voor 300 zorgvragers. NIKO is een warme zorgorganisatie met ruim 440 medewerkers en 125 vrijwilligers. NIKO mag dan kleinschalig zijn, we hebben wel veel verschillende disciplines: eerstelijnsverblijf, somatische zorg, psychogeriatrische zorg, psychiatrische zorg én thuiszorg.

Wil jij als dienstverlener bij NIKO in Alkmaar werken? Neem dan heel makkelijk contact op:
Mail naar sollicitatie@stichtingniko.nl. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Manja de Waard (teammanager) via telefoonnummer 06-21637054 of mail je vragen naar m.dewaard@stichtingniko.nl. Maandag 13 mei en woensdag 15 mei a.s. vinden de gesprekken plaats.

Deze vacature is intern en extern geplaatst. Acquisitie is niet gewenst.

Tot snel!

NIKO Alkmaar - De Palatijn
18 - 24 uur per week

* geeft vereiste velden aan