BBL Verzorgende IG / Begeleider Maatschappelijke Zorg (niveau 3)

Werken en leren binnen NIKO – Alkmaar

Gaat je hart sneller kloppen als je iemand kunt helpen? Wil je werken in een kleinschalige organisatie waar we nog oog hebben voor elkaar? Bij NIKO heb je volop kansen om je te ontwikkelen in zorg en welzijn. Bijvoorbeeld door een werkleertraject te doen. Dus geen opleidingskosten en wel een salaris. Je gaat direct in de praktijk aan de slag. Lijkt dit jou wat?

We hebben plaats voor BBL-studenten. Je volgt de opleiding tot Verzorgende IG of Begeleider Maatschappelijke Zorg aan een mbo (niveau 3) in de regio en bij NIKO vul je het praktijkgedeelte in. Wij bieden je een leerarbeidsovereenkomst voor minimaal 23 uur per week.

Wanneer kom je in aanmerking voor een tweejaarsopleiding tot verzorgende IG of Begeleider Maatschappelijke Zorg?

Als je minimaal 16 jaar bent en in het bezit van een diploma:

• VMBO-KB of -TL
  • MBO-niveau 3 of hoger
  • HAVO of een overgangsbewijs van HAVO naar leerjaar 5

Verder

• Ben je sociaalvaardig en flexibel inzetbaar
  • Heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk)

NIKO zorgt voor jou

• Een leerarbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar die stilzwijgend (jaarlijks) verlengd kan worden. Haal je je diploma, dan nemen we je aan in die functie.
  • Een minimale inzet van gemiddeld 23 uur per week.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).
  • Het salaris dat afhangt  van leeftijd en opleidingsniveau (conform CAO VVT).
  • Pensioenregeling via PFZW met een stabiele dekkingsgraad.
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • 25 vakantiedagen (bij 36-urige werkweek, 8 uur per dag).
  • Een grote parkeerplaats naast de deur, met genoeg plek voor je auto. NIKO in Alkmaar is het makkelijkst bereikbaar met de fiets of de auto.
  • Extra’s binnen NIKO als gratis soep en gratis fruit dagelijks aanwezig.
  • Deelname aan secundaire arbeidsvoorwaarden als een fietsplan, laptop en sportabonnement.
  • In overleg bij lichamelijke klachten: vijf keer per jaar een gratis massage, omdat wij waarderen dat jij er bent voor onze cliënten!
  • BONUS! Je krijgt een cadeaubon van € 75,– (naar keuze) voor iedere collega die je aanbrengt en we spekken het teampotje met € 200,-

Wanneer je in dienst komt van NIKO wordt van je gevraagd een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen.

We doen het samen…

Bij NIKO in Alkmaar mogen we elke dag zorgen voor 300 bewoners. NIKO is een warme zorgorganisatie met 440 medewerkers en 125 vrijwilligers. NIKO mag dan kleinschalig zijn, we hebben wel veel verschillende disciplines: eerstelijnsverblijf, somatische zorg, psychogeriatrische zorg, psychiatrische zorg én thuiszorg.

Wil jij als leerling-verzorgende IG of leerling-Begeleider Maatschappelijke Zorg in Alkmaar werken? Solliciteer dan via het formulier hieronder! Heb je vragen?
Neem dan contact op met opleidingen@stichtingniko.nl stel je vragen telefonisch via 072-5185000.

Deze vacature is zowel intern als extern geplaatst. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Tot snel!

Kom je bij ons werken?

* geeft vereiste velden aan