“In een sfeer waarin mensen hun ongenoegen vrij kunnen uitspreken, ligt een oplossing vaak dichtbij.”
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening. Of dat u tips of verbeterpunten voor ons heeft. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, heeft u voor ons een suggestie of heeft u een klacht? Laat het ons dan weten. Wij horen graag van u wat er beter of anders kan.
U kunt uw opmerking of klacht via onderstaand formulier aan ons melden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om tot een oplossing te komen. Uw melding wordt in behandeling genomen door de Teammanager van de betreffende afdeling.
Mocht dit niet leiden tot een goede oplossing, kunnen we uw klacht voorleggen aan onze externe klachtencommissie. U kunt hierover informatie opvragen bij de afdeling Kwaliteit via kwaliteit@stichtingniko.nl
Tot slot is NIKO aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. Meer informatie kunt u vinden op www.degeschillencommissiezorg.nl.