Kermis bij NIKO

4 september 2024

Kermis in Alkmaar? Dan is er zoals gebruikelijk ook kermis bij NIKO in De Nieuwpoort! En wat was het weer gezellig. Er was een tafel vol mooie prijzen voor de tombola, er werden heerlijke hapjes uitgedeeld door o.a. onze vrijwilligers, uiteraard waren er lekkere zelfgebakken oliebollen maar wat vooral de boventoon voerde waren de vele blije gezichten! DJ Michael draaide swingende plaatjes om er weer een fijn feestje van te maken.

Een groep van onze bewoners is ook naar de kermis in de stad toegegaan. Genieten van de gezellige drukte en lekker een suikerspin eten. Er reden busjes af en aan bij de Nieuwpoort om onze bewoners te vervoeren. Dank aan alle naasten en vrijwilligers die dit mogelijk maakten.