Burendag

Zaterdag 28 september vieren we Burendag bij NIKO in De Nieuwpoort!  We hebben in huis diverse kraampjes, een ijskar, een kleurplatenactie en een loterij. Iedereen is van harte welkom en voor onze bewoners is dit altijd een heel gezellig moment in het jaar.

Van de opbrengst van de loterij organiseren we weer een activiteit voor onze bewoners. Met de opbrengsten van de Burendag van 2023 hebben we bijvoorbeeld een mobiele kinderboerderij kunnen laten komen. Dat was een erg groot succes!

Kraampje huren

Wilt u een kraampje huren om zelf op de vrijmarkt te staan. Dat kan! U huurt een tafel voor €10,00 om uw spullen te verkopen. Stuur een e-mail naar Marjolein Binkhorst, m.binkhorst@stichtingniko.nl.

Doneren

Zou u een kleine financiële bijdrage willen doen voor deze dag? U kunt dit storten op naam van Stichting Zorgorganisatie NIKO, bankrekeningnummer: NL 64 RABO 0167 8985 31, o.v.v. Burendag 2024. Onze dank is zeer groot!

NIKO is aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), wat bij giften en donaties belastingvoordeel oplevert. Het standaard ANBI formulier publicatieplicht zorginstellingen kunt u hier raadplegen.

Kleurplaatactie

Meedoen aan de kleurplaat winactie? Print dan de kleurplaat naar keuze uit en lever het vóór 28 september in bij de receptie van De Nieuwpoort. Wie weet wint u een leuke prijs!

Doe mee met de kleurplaat winactie:

Roel’s Beestenboel

Door de mooie opbrengst van de Burendag kwam Roel’s Beestenboel bij ons op bezoek!

De mobiele kinderboerderij kwam met konijnen, eenden, kippen, honden, ezels, geiten, schapen en zelfs een alpaca. Niet alleen de bewoners, maar ook (klein)kinderen en medewerkers kwamen even een kijkje nemen. Sommigen wilden wel tussen de dieren zitten en anderen bekeken het liever van een afstandje. Maar iedereen genoot! Hopelijk volgend jaar weer!

Roels Beestenboel in De Nieuwpoort