Klachten of suggesties

“In een sfeer waarin mensen hun ongenoegen vrij kunnen uitspreken, ligt een oplossing vaak dichtbij.”

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening. Of dat u tips of verbeterpunten voor ons heeft. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening, heeft u voor ons een suggestie of heeft u een klacht? Laat het ons dan weten. Wij horen graag van u wat er beter of anders kan.

U kunt uw opmerking of klacht via onderstaand formulier aan ons melden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om tot een oplossing te komen.

We hebben een klachtenfunctionaris waarmee u via het formulier maar ook per e-mail contact mee kunt opnemen. De klachtenfunctionaris heeft geheimhoudingsplicht. Naast een goed luisterend oor kan de klachtenfunctionaris ook bemiddelen bij de oplossing van uw klacht. Dit gebeurt altijd in overleg met u. Het e-mailadres is klachtenfunctionaris@stichtingniko.com.

Mocht dit niet leiden tot een goede oplossing, dan kunt u een formele klacht bij een onafhankelijke klachtencommissie indienen. NIKO is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. Meer informatie kunt u vinden op www.degeschillencommissiezorg.nl.

 

Klokkenluidersregeling

De Klokkenluidersregeling van Stichting NIKO is gebaseerd op het format “Klokkenluidersregeling Brancheorganisatie Zorg” versie april 2023.

 

 

Flyer: Een klacht, en dan?
Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie NederlandStichting NiKo is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering
Hartjes

Klachtenformulier

Graag vernemen we van u hoe we u beter van dienst kunnen zijn.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.