Teamverpleegkundige – afdeling De Kroon

Wil jij met plezier het verschil kunnen maken voor de bewoners én voor je collega’s? Als teamverpleegkundige op afdeling De Kroon kan dat. Per direct hebben wij een vacature voor een teamverpleegkundige voor 28 – 36 uur.

Op afdeling De Kroon van locatie De Nieuwpoort wonen bewoners met lichamelijke problematiek. Deze bewoners hebben een driekamerappartement met een eigen voordeur en balkon. Zij wonen hierdoor meer zelfstandig, maar ontvangen dezelfde zorg als in De Nieuwpoort en kunnen ook gebruikmaken van dezelfde faciliteiten.

Wat ga je doen

• Je staat samen met de teammanager garant voor de geboden kwaliteit van de zorg en dienstverlening.
  • Je hebt een centrale rol in de uitvoering, organisatie en coördinatie van de zorg rondom de bewoner en stuurt bij wanneer nodig.
  • Je biedt samen met je collega’s de zorg en begeleiding die samen met de bewoner en familie conform het zorgplan is afgesproken.
  • Je coördineert en bewaakt het zorgproces en werkt samen met interne en externe behandelaren.
  • Je coacht het team bij hulp- en ontwikkelvragen.
  • Je stimuleert en ondersteunt het team in het nemen en dragen van verantwoordelijkheid.
  • Je werkt aan en bewaakt de uitgangspunten van het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg.
  • Je draait mee in de triagediensten van het verpleegkundig team van NIKO die 24/7 wordt ingevuld. In de nacht betreft het een bereikbaarheidsdienst.

Jij zorgt voor NIKO

• Je bent in het bezit van het MBO-diploma verpleegkundige (niveau 4).
  • Je bent bevoegd en bekwaam voor het uitvoeren van verpleegtechnische handelingen/vaardigheden.
  • Je heb ervaring met de somatische doelgroep maar ook met psychogeriatrische zorg.
  • Je hebt affiniteit met bewoners met een somatische zorgvraag.
  • Je kan goed zelfstandig werken en ook het samenwerken met collega’s en vrijwilligers gaat je goed af.
  • Je hebt een open werkhouding, je durft beslissingen te nemen en leiding te geven.
  • Je beschikt over een duidelijk empathisch vermogen.

NIKO zorgt voor jou

• Salaris tussen de € 2.858,27 en € 3.848,27 (functiegroep 45) bij 36 u per week.
  • Pensioenregeling via PFZW met een stabiele dekkingsgraad.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT).
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Parttime dienstverband van gemiddeld 28-36 uur per week.
  • Tijdelijk contract met uitzicht op contract voor onbepaalde tijd.
  • 25 vakantiedagen (bij 36-urige werkweek, 8 uur per dag).
  • Met een grote parkeerplaats naast de deur, is er genoeg plek voor je auto. NIKO in Alkmaar is het makkelijkst bereikbaar met de fiets of de auto.
  • Extra’s binnen NIKO als gratis soep en gratis fruit zijn dagelijks aanwezig.
  • Een keuze uit je eigen secundaire voorwaarden: je hebt de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’.

Wanneer je in dienst komt van NIKO wordt van je gevraagd een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen.

We doen het samen…

Bij NIKO in Alkmaar mogen we elke dag zorgen voor 300 bewoners. NIKO is een warme zorgorganisatie met 440 medewerkers en 125 vrijwilligers. NIKO mag dan kleinschalig zijn, we hebben wel veel verschillende disciplines: eerstelijnsverblijf, somatische zorg, psychogeriatrische zorg, psychiatrische zorg én thuiszorg.

Heb jij veel zin om de ouderenzorg te komen versterken als teamverpleegkundige? Reageer dan nu! Solliciteer vandaag nog via het formulier hieronder! Wil je meer weten over de vacature? Neem dan contact op met Marit Alkema (teammanager) via 06-82 09 58 14 of mail je vragen naar m.alkema@stichtingniko.nl.

Deze vacature is intern en extern geplaatst. Acquisitie is niet gewenst.

NIKO Alkmaar - De Nieuwpoort
28-36 uur per week

Kom je bij ons werken?

* geeft vereiste velden aan